Åben TX/RX

Rigtig mange amatørradioer , er åben i TX/RX , eller bliver det ved køb af forhandleren.

En åbning af TX/RX betyder at amatørradioen , kan sende og lytte udenfor radioamatør båndet.

Foreksempel en HF radio der er åben i TX/RX , kan sende og modtage fra : 1,1 MHz - 30 - 50 - 70 MHz alt efter hvad type Hf radio der er tale om.

Mange Single - Dual - Triple band radioer , kan også åbnes i TX/RX , så disse også kan bruges til at sende og modtage fra eksempelvis : 10 - 500 MHz , alt efter hvad radio der er tale om.

Mange amatørradio , kan åbnes via kabel til pc og et program , så man koder softwaren i radioen , andre radioer , skal fysisk åbnes , altså låget skal af , og der skal laves et indgreb , enten med en loddeklat , en komponent afmonteres eller en komponent monteres , dette er også afhængig af hvad amatørradio der er tale om.

Den nemmeste måde selv at gøre sin radio TX/RX åben , er via internettet , da man kan google sig frem til billeder og video klip , hvordan man kan gøre netop med din radio type.

VÆR BLOT OPMÆRKSOM PÅ GARANTI PÅ RADIOEN HVIS DEN ER NY , OG MAN KAN LAVE EN FRYGTELIG BALLADE , VED AT SENDE PÅ FREKVENSER UDENFOR RADIOAMATØR BÅNDET.

JEG ÅBNER GERNE DIN MOBIL ELLER HF STATION , PRIS . KR. 250 

SÅ ER DIN HF ÅBEN FRA : 1,00 - 75.000 MHz , og din mobilstation fra : 118,00 - 550.00 MHz 

HUSK KUN AT DU MÅ SENDE MED DEN EFFEKT OG FREKVENS OMRÅDE DU HAR LICENS TIL !!!!!!

PRISLISTE !!!!!!

PRIS LISTE MED OPDATERING AF AMATØRRADIOER !!!

ICOM - 2730E + 4100E = kr.250,00

YEASU FT. 7800 + 7900 + 8800 + 8900 = kr. 250,00

ICOM 7300 HF ( 1,0 - 75,500 MHz ) = kr. 250,00

ANDRE RADIOER .... SPØRG EFTER PRIS !!!